ما استخر انگلیسی 2 اینچی و استخر آمریکایی 2 1/4 اینچی، و همچنین پاک کننده های توپ، سینی های توپ و موارد دیگر را ذخیره می کنیم.

چه آماتور باشید و چه حرفه ای، در Dynamic Billiard Shop می توانید میزهای بیلیارد با کیفیت بالا را با قیمت های بی نظیر خریداری کنید. از مشاوره تا تحویل نهایی می توانید به دانش ما اعتماد کنید. دانش گسترده ما بر اساس سازماندهی بیش از 560 مسابقات استخر، 49 مسابقات قهرمانی اروپا و 8 قهرمانی جهان و همچنین بیش از 35 سال تجربه در راه اندازی و راه اندازی کافه های بیلیارد است. من به دنبال فروش یک میز بیلیارد عتیقه هستم و فقط به این فکر می کردم که ممکن است برای چه چیزی بفروشد و آیا ارزش آن را دارد یا خیر.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سیناراد اسپرت بازدید نمایید
وضعیت کمی سخت است، اما فکر می کنم با کمی کار خوب است.

من مطمئن نیستم که مدل یا شماره سریال را کجا پیدا کنم، اما یک لوگوی "شرکت محصولات متنوع" در قسمت برگشت توپ وجود دارد. می‌دانم که آن شرکت در سال 1998 از کار افتاد، اما می‌خواهم قبل از فروش آن، ارزش این میز بیلیارد را بیاموزم. وضعیت خوبی دارد، تنها آسیب فیزیکی آن این است که یکی از درپوش‌های ریل گوشه فرو رفته است، اما تأثیری در بازی ندارد. سال نو مبارک، متأسفانه میزهای بیلیارد استفاده شده در حال حاضر یک دوجین دلار قیمت دارند و بنابراین اکیداً توصیه می کنم آن را جدا کرده و ذخیره کنید تا زمانی که دوباره آماده بازیابی مانکای خود شوید. Goldenwest یک میز بیلیارد بسیار خوش ساخت است و متأسفانه افرادی که به دنبال ارزان‌ترین چیزی که می‌توانند پیدا کنند، لیست کریگ را می‌گردند، فقط حاضرند قیمت متوسط ​​یک میز بیلیارد دست دوم را بپردازند. مسیر دیگری که می توانید طی کنید اهدای میز بیلیارد خود به کلوپ های پسران و دختران یا مرکز جوانان/نوجوانان کلیسا در نزدیکی خانه شما است.

چکمه های لاستیکی جیبی و گالی اکشن Cuestix International Action Tp5123

من در واقع به دنبال فروش آن برای دوستی هستم که فقط می خواهد آن را از زیرزمین خود بیرون بیاورد و گفته است که اگر آن را برای او بیرون بیاورم می توانم سود آن را ببرم. من چندتا عکس دارم که میتونم بفرستم اگه کمکم کرد. سلام ما یک تخته سنگ بلوط جامد حرفه ای 8 اینچی 3 تکه 1 اینچی سفارشی داریم. من یک میز بیلیارد Fischer Express 101 1960 دارم که 20 سال پیش خریدم. من سپرها را داشتم و احساس کردم 11 سال پیش دوباره ساخته شده اند و در 10 سال گذشته آن را در انبار داشته ام. در ابتدا سکه کار می کرد اما حذف شد.

با این حال، این یک واحد جامد برای یک بازیکن استخر خانگی یا گاراژی است. اگر پارچه و لاستیک کوسن سالم باشند، ارزش آن را 1000 دلار خواهم گذاشت. به خاطر داشته باشید که هزینه جابجایی میز بیلیاردی مانند این می تواند گران تر باشد، زیرا تخته سنگ یک تکه ای در ایروینگ کایه استفاده می شود. سلام پل، میزهای بیلی اولهاوزن خوب هستند، اما چند سالی از هم جدا شدن ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای کوسن ها شود.

چون جدا شده است و نمی توانید بازی را تست کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه لوازم بیلیارد کلیک کنید
من 400 دلار پیشنهاد می کنم و روزی با آن تماس می گیرم. سلام ترزا، شما می توانید با مزرعه شرط بندی کنید که این میز بیلیارد از هر چیزی در بازار روباز میز بیلیارد دست دوم بهتر است. متأسفانه خریداران میز بیلیارد استفاده شده تفاوت بین کیفیت و مزخرف را درک نمی کنند. اگر این میز بیلیارد را از نمایشگاه خود می‌فروشیم، احتمالاً آن را با قیمت 1800 دلار ارائه می‌کنیم.

بیلیارد جام نقره ای

این کار را برای خریدار آسان تر می کند. با مجموعه لوازم جانبی اسنوکر و استخر، تمام لوازم جانبی مورد نیاز خود را برای آوردن کروسیبل به خانه خود دریافت کنید. همچنین می‌توانید مجموعه‌های نشانه با کیفیت عالی را با تمام تجهیزات اسنوکر و استخر ما از مارک‌های معتبر مانند BCE و Riley پیدا کنید. یک قفسه نشانه برای سازماندهی و محافظت از نشانه های شما در بین بازی ها ضروری است. ما طیف وسیعی از قفسه‌های چوب را ارائه می‌دهیم، از جمله قفسه‌های چوبی دیواری و قفسه‌های چوبی ایستاده روی زمین. یک مجموعه خوب توپ استخر برای یک بازی مناسب ضروری است، بنابراین ما همه چیزهایی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم، چه به دنبال یک توپ نشانه جایگزین یا یک مجموعه کامل از توپ های با کیفیت بالا باشید.

آیا کسی اطلاعات دیگری در مورد آن یا ارزش آن دارد که با آنچه من فکر می کنم می دانم متفاوت باشد؟ من علاقه مند به فروش با قیمت مناسب هستم. سلام ما یک میز بیلیارد Brunswick Contempra مدل 1970 داریم که شکل بسیار خوبی دارد. از آن زمان در خانه مامانم بوده است.

می دانم که یک تخته سنگ مرمر 1 تکه است و اندازه آن 8×4 است. آیا ایده ای در مورد اینکه امروز چقدر ارزش دارد؟ هر گونه کمکی بسیار قدردانی می شود. انواع میزهای بیلی با سکه، میز بیلیارد بدون سکه، میزهای بیلیارد غذاخوری، میزهای اسنوکر، میزهای چینی 8 توپ، میزهای فوتبال، میزهای تنیس، میز ایر هاکی و موارد دیگر. من می گویم 1898 زیرا این آخرین تاریخ ثبت اختراع روی برچسب است. تخته سنگ آن 8 فوت است و به من گفته شد که بخشی از خانواده برانزویک است و حدود 6 تا 8 هزار ترمیم نشده کار می کند.

تروی از بازار میز بیلیارد استفاده شده در شیکاگو مطمئن نیست، اما می‌گوید میزهای بیلیارد برانزویک ارزش فروش مجدد بیشتری دارند. ترویزو یک میز بیلیارد بسیار سطح بالا است و من حدس می‌زنم 40 تا 50 درصد از قیمت جدید آن منصفانه باشد. حدود یک سال پیش والدین من از یکی از دوستانم که قبلاً نمد را تعویض کرده بود، یک میز بیلیارد خریدند. آنها در تعطیلات کمی از آن استفاده کردند، اما اکنون به دنبال فروش آن هستند زیرا دیگر هرگز استفاده نمی شود.

سلام پادشاه میز بیلیارد، من یک تخته سنگ بلوط جامد حرفه ای 8 اینچی 3 تکه 1 اینچی سفارشی دارم. سبک لاپاز است در شرایط عالی همچنین دارای قفسه چوبی مطابق با 8 چوب نشانه سفارشی است. تیم برنده جوایز ما تجربه زیادی دارند و در مورد لوازم جانبی میز بیلی واقعاً چیزهای خود را می دانند. در حالی که میز بدیهی است که مهمترین بخش یک بازی استخر است، لوازم جانبی شما می توانند تفاوت زیادی در بازی شما ایجاد کنند و همچنین بسیار مهم هستند. سلام جف، فکر نمی کنم فیشر یک میز بیلیارد 9 فوتی درست کند. اگر آنها این کار را می کردند من هرگز یکی را ندیده بودم.

برای دو دلار می توانید یک میز بیلیارد مستعمل و خوش ساخت آمریکایی مانند کانلی، گلدن وست یا اولهاوزن بخرید. در اینجا در اورنج کانتی، مردم به طور کلی حدود 40 درصد از قیمت خرید میز را می پرسند. بازار میز بیلیارد دست دوم در حال حاضر غرق از فروشندگان است. ممکن است کمک کند که هزینه جابجایی را در قیمت درخواستی خود لحاظ کنید.