در Teachers Who Tutor NYC، ما به خود می بالیم که واجد شرایط، حرفه ای ترین و مهربان ترین معلمان را داریم که به کودکان و نوجوانان کمک می کنند تا با هدف بهبود نگرش ها و نمرات ریاضیات را حل کنند. معلمان ما همه خود معلمانی هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش یا موضوع تخصص آنها هستند. اگر مدرک ریاضی دارید و دانش آموزان را دوست دارید، اما برنامه آماده سازی معلم را تکمیل نکرده اید، ممکن است در یک مدرسه خصوصی تدریس کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی کلیک کنید
مدارس خصوصی از نظر برنامه درسی و تمرکز آموزشی کلی انعطاف پذیری بیشتری ارائه می دهند.

معلمان ریاضی متخصصانی هستند که برای ارائه برنامه درسی ریاضیات دولتی به دانش آموزان خود استخدام می شوند. به عنوان یک معلم ریاضی، احتمالاً در یک مدرسه سازمانی کار خواهید کرد که در آن بیشتر روز خود را در کلاس درس خود سپری کنید. شما به پنج یا شش گروه از دانش‌آموزان آموزش می‌دهید و یک دوره کلاسی تعطیل خواهید داشت تا درس‌ها، مقالات نمره یا دانش‌آموزان معلم خصوصی خود را آماده کنید.

یک معلم ریاضی یک متخصص آموزش است که در آموزش کلاس های متوسطه از طریق دانش آموزان دبیرستانی طیف کاملی از رشته های ریاضی تخصص دارد. معلمان ریاضی مدارس دولتی دارای مدرک لیسانس از برنامه های آماده سازی معلمان مورد تایید دولتی و مدرک ایالتی مربوطه هستند. معلمان ریاضیات دوره متوسطه حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد و مجوز دولتی هستند. او کار خود را به عنوان یک عضو ارتش آمریکا در واشنگتن دی سی آغاز کرد، جایی که جبر کلاس نهم را تدریس کرد و 10 سال گذشته را صرف تدریس هر درس در رشته ریاضی دبیرستان در دستاورد اول - جبر، هندسه، جبر 2، پیش حساب کرده است. شش سال پیش، او همچنین به عنوان یک مربی ویژه گواهینامه دریافت کرد و مجموعه مهارت های خود را برای حمایت از زبان آموزان استثنایی گسترش داد. او در حال حاضر علاوه بر تدریس، یک مربی آموزشی است که بخش ریاضی را رهبری می کند و معلمان ریاضی را برای بهبود آموزش خود هدایت می کند.

معلمان ریاضی معلمانی که معلم خصوصی Nyc

من همچنین یک دهه تجربه تدریس به دانش آموزان با نیازهای ویژه را دارم و بسیار مطمئن هستم که به دانش آموزان بدون توجه به سطح علمی یا اعتماد آنها کمک می کنم. من چهره ای دوستانه و حامی هستم و به دانش آموزان کمک می کنم احساس کنند که می توانند به موفقیت برسند. ایجاد مهارت ها و اعتماد به نفس با دانش آموزان SEN. ایجاد مهارت در استدلال غیر کلامی و عددی برای 11 امتحان. برنامه‌های آماده‌سازی معلم وارنر در ریاضیات برگرفته از تحولات تجربی و نظری بلندمدت در آموزش ریاضیات و علوم یادگیری است. اصول اصلی یادگیری که طراحی برنامه ما را راهنمایی می‌کنند شامل نیاز یادگیرندگان به درک ریاضیات و تعامل با دیگران در حین درگیر شدن با وظایف غنی ریاضی است. اصول اصلی تدریس ما شامل نیاز به پیگیری و تأمل در تفکر دانش‌آموز است تا راهبردهای غیررسمی و شهودی خود دانش‌آموزان بتوانند به مفاهیم ریاضی رسمی‌تر و مرسوم‌تر تبدیل شوند.

شغل معلم ریاضی شدن

در سطوح پایین تر، ریاضیات معمولاً توسط معلمان ابتدایی تدریس می شود که همه دروس را تدریس می کنند. او قبلاً ریاضی دبیرستان را در یک مدرسه خصوصی آموزش ویژه تدریس می کرد. به دلیل سوابق تحصیلی خاص، هانا تجربه کار با کودکانی را دارد که از سطح کلاس پایین‌تر هستند تا به آنها کمک کند تا کارهای سطح پایه را درک کنند.

بهترین معلمان ریاضی چگونه برای درس های خود آماده می شوند؟

پس از دوران حضور اریک در سپاه، او در مدرسه چارتر DREAM و مدرسه راهنمایی براونزویل اسند تدریس کرد، جایی که او به عنوان یک معلم ویژه و عمومی برای کلاس های 5، 6 و 7 خدمت کرد. اریک عاشق ریاضیات اصلی است و ریاضیات دبستان و راهنمایی را یک معمای سرگرم کننده می داند که می تواند به روش های مختلف حل شود. اریک در آموزش متمایز تخصص دارد و به تأثیرات قدرتمند پذیرش ذهنیت رشد معتقد است. اریک مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه لویولا مریلند و کارشناسی ارشد خود را در آموزش ویژه از کالج CUNY Hunter به دست آورد.

معلمان ریاضی برای آموزش دروس عمومی یا تخصصی به دانش‌آموزان خود طرح‌های درسی می‌سازند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ترب بازدید نمایید
آنها تکالیف ریاضی، تکالیف و تست هایی را برای انتقال دانش و درک به دانش آموزان خود آماده می کنند. آنها همچنین پیشرفت و توانایی های دانش آموزان را در طول سال تحصیلی ارزیابی می کنند. معلمان ریاضی معمولاً چندین کلاس را در طول روز رهبری می کنند و دانش آموزان موضوعات مختلفی را در سطوح توانایی از مبتدی تا پیشرفته یاد می گیرند. معلمان ریاضی معمولاً در مدارس راهنمایی یا دبیرستان دولتی یا خصوصی و همچنین در مدارس متوسطه کار می کنند.

من 7 سال است که تدریس می کنم و در حال حاضر در یک مدرسه متوسطه در منطقه بیرمنگام کار می کنم. من عمدتاً دانش آموزان دبیرستانی را از سال 7 تا 11 تدریس می کنم و سابقه دستیابی به نتایج عالی در سطح GCSE را دارم. من همچنین به دانش‌آموزان دبستانی از سال 4 تا 6 برای ریاضیات تدریس می‌کنم و دانش‌آموزان سال 6 زیادی را برای امتحان SATS تدریس کرده‌ام. من همچنین برای عنصر ریاضی امتحان گرامر 11 پلاس برای بیرمنگام تدریس می کنم. ریاضیات می‌تواند برای بسیاری از افراد موضوع سختی باشد و کمک کمی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

دیوید به‌عنوان یک مربی ویژه، تجربه ایجاد طرح‌های حمایتی فردی از دانش‌آموزان را با تمرکز ویژه بر کمک به دانش‌آموزان در درک و ارزش‌گذاری نقاط قوت خود دارد. دیوید هنگام تدریس خصوصی ریاضی، دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌هایی را پیدا کنند که می‌توانند از طریق تمرین، شهود و خلاقیت در مورد آنها هیجان‌زده شوند. ریاضی برای بسیاری از دانش‌آموزان می‌تواند ترسناک، سخت و استرس‌زا باشد، اما نیازی نیست!

این تجربیات به او کمک کرده است تا درک عمیقی از مکان و چرایی تلاش دانش‌آموزان و همچنین رویکردهای لازم برای رفع سردرگمی دانش‌آموزان و رفع تصورات غلط آنها ایجاد کند. از کالج کالامازو در میشیگان، در رشته زبان و ادبیات فرانسه و اقتصاد. او سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در آموزش و پرورش از کالج Lehman دریافت کرد و از آن زمان تاکنون با ریاضیدانان دوره راهنمایی کار می کند.