همه گیری جهانی منجر به سطوح بالاتر استرس و اضطراب برای بسیاری شده است که می تواند منجر به عدم تمرکز - که برای خواندن کتاب ضروری است - شود. بنابراین، خواندن یک کتاب 800 صفحه ای را در یک بعد از ظهر شروع نکنید. 15 تا 20 دقیقه وقت بگذارید تا به طور کامل خود را به فعالیت اختصاص دهید. به عنوان مثال، اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، رفت و آمد به محل کار و برگشتن به آن می تواند بخش خوبی از زمان برای اختصاص دادن به آن باشد.

صادقانه باید از هر کسی که این سوال قدیمی را از من می پرسد شروع کنم به اتهام "چگونه این همه کتاب می خوانی؟" من هرگز نمی توانم به کسی پاسخ روشن یا قطعی بدهم، زیرا همه افراد متفاوت هستند. من همچنین واقعاً نمی‌توانم به این سؤال پاسخ دهم، زیرا تا زمانی که به یاد می‌آورم، خواندن بخشی از زندگی روزمره من بوده است، بنابراین نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون آن تصور کنم. اگر به من بگویید، "آره، من فقط حوصله خواندن ندارم"؟ نمی توان ارتباط برقرار کرد من همیشه در حال خواندن هستم، حتی زمانی که نیستم. مردم همچنین می پرسند، "اما چگونه حتی برای خواندن این همه کتاب وقت داری؟" باز هم، هنوز نمی دانم به شما چه بگویم. حدس می‌زنم یک شب تصمیم گرفتم تا دیروقت بیدار بمانم تا کتابم را تمام کنم، مهم‌تر از حضور ذهنی یا بیداری امروز اینجاست، و هرگز متوقف نشدم.

خوانندگان نوظهور

گاهی اوقات می‌خواهم از یک کتاب بزرگ و سخت عبور کنم و آن را با کتاب‌های «لذت گناه‌آمیز» در هم آمیختم. با جابه‌جایی بین کتاب‌ها، قطعاً بیشتر خواهید خواند. با این حال، اگر بتوانید هر هفته چندین برنامه تلویزیونی را پیگیری کنید، قطعاً می توانید چندین کتاب بخوانید.

نزدیک بنشینید و از این لحظات ارتباط در حالی که بیرون هنوز روشن است لذت ببرید. فهرست قلم و کاغذ برای ردیابی همه کتاب‌ها عالی است، اما اگر فکر می‌کنید که اهداف خواندن را هر سال تعیین می‌کنید، برنامه‌ای را برای فهرست کتاب در نظر بگیرید. من با Good Reads شروع کردم اما لیست ها را بصری ندیدم. به علاوه، سر و صدای زیادی به گوش می‌رسید (من متوجه شدم که به جای خواندن کتاب، نقدهای کتاب دیگران را می‌خوانم). اکنون از Book Buddy استفاده می‌کنم که حواس‌پرتی ندارد و به من اجازه می‌دهد وقتی کتابی را تمام کردم، بارکد را اسکن کنم.

تصمیمات سال نو برای یادگیری زبان انگلیسی

چه کسی می تواند این کار را انجام دهد؟» اما سال‌ها بعد، او خود را در تعطیلات در مین یافت. او با دوست دخترش بیرون سالن سینما در صف منتظر بود و چه کسی باید جلوی او منتظر بماند؟ استفان کینگ! هنگامی که آنها وارد تئاتر شدند، استیون کینگ همچنان در حال خواندن بود که چراغ ها کم شده بود.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
سریال ها هنوز بزرگ هستند درست مانند خوانندگان فصل، خوانندگان متوسطه دوست دارند برای چندین کتاب با شخصیت های مورد علاقه خود بمانند. سریال های درجه متوسط ​​بیشتر به سمت فانتزی گرایش دارند تا واقع گرایی، بنابراین در هر کتاب، خوانندگان جوان احتمالاً در مورد قوانین، تاریخ و ساختار دنیای یک سریال اطلاعات بیشتری کسب می کنند. بر اساس دیکشنری Urban، رکود خواندن به عنوان بدترین کابوس یک خواننده تعریف شده است.

این همچنین راهی برای سهولت در وارد کردن مطالعه به روال روزانه جدید شما است. سپس کتابداران شعبه فهرست‌هایی را برای آنها تنظیم می‌کنند. این اتفاق مورد علاقه من بود که در سال 2020 اتفاق افتاد.

کتاب های خوب بحث و گفتگو دیدگاه نویسنده را در مورد یک حقیقت مهم ارائه می کند و گاهی پیامی را برای خواننده ارسال می کند. یک کتاب خوب بحث و گفتگو اغلب پس از اتمام کتاب و پایان بحث در ذهن خواننده باقی می ماند. این کتاب ها را می توان بیش از یک بار خواند و هر بار خواننده چیز جدیدی یاد می گیرد. این یک نکته آنلاین است که در ابتدا با آن مشکل داشتم (خواندن من همیشه خطی بود - این را بخوانید، آن را تمام کنید، آن را بخوانید، تکرار کنید) اما همچنین یک تغییر بازی بود. گاهی اوقات دلم می خواهد چیزی الهام بخش یا رمانتیک بخوانم.

وقتی چراغ ها روشن شد، کتابش را بلافاصله باز کرد. در حال حاضر، من این داستان را با استیون کینگ تایید نکرده ام. اما من فکر می کنم پیامی که این داستان می دهد پیام مهمی است. در تمام زوایای روز دقایقی پنهان است و به دقایق زیادی می رسد.

من آن کتاب ها را به عنوان یک نوجوان 13 ساله عصبانی دوست داشتم. به عنوان یک جوان 27 ساله با اندکی عصبانیت، بازگشت به دبیرستان، ناامنی های نوجوانی و مسئله جزئی شاهزاده خانم بودن بسیار شاداب بود. این یک سفر نوستالژی بسیار مورد نیاز بود و به من یادآوری کرد که علیرغم تفاوت های سنی ما، هنوز می توانم با میا همذات پنداری کنم. وقتی سریال روی افسردگی او تمرکز کرد، متوجه شدم که دارم گریه می کنم. در اینجا، بالاخره یک نفر دقیقاً همان چیزی را که من احساس می کردم به زبان آورده بود، و برای اولین بار، احساس کردم که شنیده می شود.» - Maariyah S.

با داشتن این برنامه در تلفن، هرگز لحظه ای وجود ندارد که «کتابی روی من نیست»... به غیر از این که تلفن خود را روی تلفن خود نداشته باشید (البته، اجازه دهید با آن روبرو شویم، احتمال ترک آن بسیار بیشتر است. یک بازو در خانه). لازم نیست هر یک از آن 5 کتاب از سری بازی تاج و تخت را بسازید. آن را با هم مخلوط کنید، چند کتاب نازک‌تر به آن اضافه کنید تا به هدفتان برسید.

» این نوع اظهارات در محافل اجتماعی در مورد هر نوع کار فرهنگی مطرح می شود و باید فعلا کنار گذاشته شود. برای بازگشت به مطالعه، هیچ چیز مهم‌تر از خواندن کتاب‌هایی نیست که واقعاً از آن لذت می‌برید. اگر عاشق فانتزی هستید، این نوع داستان ها را بخوانید. اگر متوجه شدید که به سمت کتاب های خودیاری کشیده شده اید، به دنبال آن بروید. سعی نکنید دوباره مطالعه را با کتاب‌های به اصطلاح کلاسیک یا کتاب‌های ضروری بخوانید که باید تلاش زیادی برای آن انجام دهید. اگر متوجه شدید که کتابی را دوست ندارید، به خودتان اجازه دهید آن را ببندید و کتابی را باز کنید.

کپی کردن اطلاعات مغز شما را درگیر نمی کند و یک استراتژی قوی برای یادگیری و به خاطر سپردن محتوا نیست. در مقابل، برجسته کردن تعداد زیادی از اطلاعات ساده‌تر است اما کار زیادی برای درگیر کردن فعالانه مغز انجام نمی‌دهد. به جای کپی کردن تعداد زیادی یادداشت یا برجسته کردن بیش از حد، برخی از استراتژی ها و قالب های فعال و موثر فهرست شده در زیر را امتحان کنید. این موارد به شما کمک می‌کند تا زمان و انرژی را که صرف یادداشت‌ها می‌کنید کاهش دهید و درک و درک خود را از خواندن افزایش دهید. نکات و توصیه‌های مفیدی را در مورد نحوه مطالعه خانوادگی، تنظیم یک برنامه خوب قبل از خواب، و نحوه تشویق مطالعه در مدرسه دریافت کنید.

من کاملاً عاشق انجام مشاوره برای خواننده هستم و همچنین به من کمک کرد کتاب های بیشتری برای خودم پیدا کنم." -الیزابت اس. اگر قبلاً به یکی از آنها تعلق ندارید، با خواندن همان کتاب‌ها با دوستان یا خانواده خود کتاب‌های خود را بسازید. محدوده سنی توصیه شده برای یک رمان متوسطه معمولاً در خود کتاب مشخص نیست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت واوخوان بازدید نمایید
می‌توانید آن را در سایت یک ناشر (گاهی اوقات!) یا در یک بررسی معتبر پیدا کنید، اما به خاطر داشته باشید که فرزند شما ممکن است - یا ممکن است - برای کتابی با محتوایی که سن را تغییر می‌دهد آماده باشد.