و هر سال فقط ادامه داشت - من هرگز نتوانستم آن را تمام کنم، زیرا همیشه اطلاعات جدید زیادی در جریان بود. و سپس چیزهایی در زندگی من در حال رخ دادن است. و من نمی دانستم که آیا این کار هرگز انجام می شود یا خیر.

سه تکنیک برای استفاده از میله های خود

اما، می دانید، من اکنون با او برای کوهنوردی بیرون می روم، زیرا او اکنون دوست خوب من است، زیرا ما می دانیم، ما آدم های قدیمی هستیم و، می دانید، می خواهیم بیرون برویم و کارهایی را انجام دهیم که دوست داریم. و، می دانید، او - می دانید، حالا پایش به دلیل یک تصادف کوهنوردی به هم ریخته است، بنابراین... اما می دانید چیست؟ او آن چیز را نوشت، و این واقعاً از او مهربان بود که این کار را انجام داد و دوست دارد بنویسد و واقعاً پرگل بود و، می دانید، من یک نسخه رایگان از کتاب را به او دادم. و، می‌دانی، می‌خواستم او آن را بنویسد، زیرا، می‌دانی، او یک کوه‌نورد مشهور و بزرگ است. و من می دانستم که او چیز بسیار خوبی خواهد نوشت.

نحوه انتخاب

از سفرهای چند روزه در کوه‌های آند، رودخانه‌های بادی، کوه‌های راکی، و سیرا گرفته تا سوار کردن بارهای سنگین وسایل کوهنوردی به داخل کشور، این دختر یک قاطر واقعی است. در حالی که کوه نوردی اولین عشق او است، مری هزاران مایل را با میله های کوهنوردی طی می کند و در حین پیاده روی روزانه، کوله بری در قله، کوله پشتی و پرسه زدن در مناطق خلوت. برای این دور آزمایش، او بیشتر وقت خود را صرف آزمایش قطب‌ها در بیابان‌های صخره‌ای قرمز شنی فلات کلرادو در یوتا، کوهنوردی در کوه‌نوردی یک روزه و پیاده‌روی در کوه‌ها و کوهپایه‌های کلرادو کرد. من به زودی مجموعه ای از میله های کوهنوردی خود را گرفتم و هرگز به عقب نگاه نکردم.

اما این برخی از صعودهای مورد علاقه من، برخی از بهترین صعودهای من، برخی از بهترین تجربیات من بود. و… بله، چیزهایی هست که من برای همیشه به آنها احترام می‌گذارم، و من هم آن را دوست دارم، و تا آنجایی که کوهنوردی ورزشی، به کالیمنوس به یونان رفته‌ام تا از سنگ‌های آهکی در یونان بالا بروم، و مانند هفت سفر به آنجا انجام شده است. قرار بود حدود یک هفته دیگر ادامه دهم، اما چون فعلاً به دلیل بیماری کووید اجازه سفر نداریم، اما فکر می‌کنم سال آینده باید دو بار بریم.

و از نظر خرید، تقریباً تمام میله‌های پیاده‌روی به صورت مجموعه‌ای فروخته می‌شوند، اگرچه دولومیت Mountainsmith بالا یک استثنا قابل توجه است. علاوه بر این، برخی از مارک‌های کلبه‌ای مانند Gossamer Gear به شما اجازه می‌دهند با درج یادداشتی مبنی بر «ارسال فقط 1 قطب و بازپرداخت 50 درصد»، یکی را سفارش دهید. کوهنوردان جدی چندین دهه است که مزایای استفاده از میله های کوهنوردی را می دانند. جدای از ایجاد ثبات در هنگام حمل بار سنگین یا حرکت بر روی زمین های فنی، میله های پیاده روی حتی در مسیرهای آسان نیز دارای مزایای مشخصی هستند. آنها برای تنظیم ریتم عالی هستند و به طور قابل توجهی بار و ضربه را بر روی باسن، زانو و مچ پا در هنگام سرازیری کاهش می دهند. مانند اکثر وسایل پیاده روی و کوله پشتی، متعادل کردن وزن و دوام رایج ترین مورد است.

اگر به دنبال مجموعه ای زیبا، محکم و ساده از میله های کوهنوردی هستید، میله های کوهنوردی فوق العاده قوی Montem انتخاب ماست. دستگیره فوم EVA نسبت به چوب پنبه کمتر عرق می‌کند و مانند لاستیک سخت دست شما را در طول زمان خراب نمی‌کند، و مکانیسم‌های تنظیم ساده برای استفاده و سفت شدن هستند. به علاوه، این تیرک ها با نوک های لاستیکی و سبدهایی همراه هستند. برای همه انتخاب های دیگر ما، باید آن قطعات را جداگانه بخرید. Montem یک شرکت کوچک است که تقریباً چیزی جز قطب تولید نمی کند، و وقتی با خدمات مشتری تماس گرفتیم، متوجه شدیم که بسیار عالی است – بنیانگذار و مدیر عامل اغلب فردی است که تلفن را برمی دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین کلاه یالدار آفتابی کوهنوردی کلیک کنید
در مورد این موضوع خیلی از بچه‌ها هستند که الان بیرون می‌روند و لنگرها و پیچ‌ها را با مته‌های برقی با مجوز پارک سرویس تعویض می‌کنند، و این فقط یک خدمت به جامعه کوهنوردی است، زیرا کار و تلاش زیادی است.

به همین دلیل است که پیچ و مهره های بسیار بیشتری وجود دارد، زیرا انجام آن آسان است. می‌دانید، مثل اینکه نمی‌دانم این را از مردم شنیده‌اید یا نه، اما باید ببینید که مردم قبلاً از چه چیزی به عنوان آویز پیچ استفاده می‌کردند. او مانند دیوید هاوسر، قطعات زاویه آلومینیومی را برش می‌داد و دو سوراخ در آن سوراخ می‌کرد.

و این همان چیزی است که ما شروع به استفاده از آن کردیم. بله، ما فقط تا جایی که می توانستیم چیزهایی می خریدیم، و در ابتدا با چکمه های کوهنوردی بالا می رفتیم. و سپس سنگ بزرگ را در کنار دریاچه پریس باز کردند، زیرا زمانی که آنها سد را در آنجا ساختند، کل منطقه بسته بود - وقتی سد را در آنجا ساختند، دریاچه پریس، و بنابراین ما با ... من نمی دانم که آیا عنوان واقعی او ناظر پارک بود، اما ما اولین افرادی بودیم که وارد آن شدیم و قبل از اینکه اجازه دهند مکان برای عموم باز باشد، به آنجا صعود کردیم.

یکی دیگر از دوستان خوب در بهار گذشته با من با استفاده از میله های تاشو الماس سیاه پیاده روی کرد. او صخره نوردی و صخره نوردی را دوست دارد و می‌خواهد میله‌های کوهنوردی را که بتواند سریعاً از آن دور کند. ما 5.5 مایل تا مقصد خود را در یک مسیر جنگلی معتدل و عمدتاً خاکی پیاده روی کردیم. در مسیر برگشت مسیر دیگری را در پیش گرفتیم که بیشتر مسیر بسیار صخره ای بود. میله های او هر بار که به زمین برخورد می کرد کمی سر و صدا می کرد.

فنی ترین و بهترین کوهنوردی که با او صعود کردم یکی از آن گروه بود، جان لانگ. او بهترین کوهنوردی بود که من تا به حال با او صعود کرده ام، بنابراین ما کمی در مورد آنچه ممکن بود آشنا شدیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت اسنوند بازدید نمایید
برادرم جان، که زمان بیشتری نسبت به ما دو نفر داشت، با بچه‌های یوسمیتی شروع به کوهنوردی کرد و چیزهای زیادی از آن تجربه برداشت. آنها تجربه زیادی در این پارک دارند و من برای آنها احترام قائلم. اما آن‌ها بیرون نیستند و به من می‌گویند که قرار است در پارک چه اتفاقی بیفتد و من می‌گویم: «رفیق، تو پارک نمی‌روی.

تسمه های اسکی می آیند انواع اشکال، مواد و ساخت و ساز. اگر قصد دارید از چوب های اسکی خود به عنوان پایه های پیاده روی یا کوهنوردی در تابستان استفاده کنید، تسمه های بالشتکی گزینه خوبی هستند. به دلایل ایمنی هنگام اسکی روی درخت یا اسکی در زمین‌های بهمنی، برخی از میله‌های اسکی پشتی دارای تسمه‌های جداشدنی هستند که در صورت کشیدن به اندازه کافی آزاد می‌شوند. برای اسکی‌بازانی که ترجیح می‌دهند بدون بند اسکی کنند نیز می‌توان آن‌ها را حذف کرد. مری هزاران مایل را با بارهای سنگین در سراسر کوه‌های راکی، سیرا نوادا، و بیابان‌های یوتا، آریزونا و کالیفرنیا طی کرده است.

شاید در بین قوی ترین کوهنوردان زیاد نباشد، باشه. آنها به مراتب بیشتر روی مسیرهای بسیار دشوار متمرکز بودند. اما بقیه ما که فقط در انبوه کوهنوردان خوب بودیم، می‌دانید که طبق استانداردهای آنها صعود نمی‌کنیم. می دانید، پس قطعاً می گویم که نیروی محرکه بالایی بود. و من تا حدود یک ماه پس از اینکه این اتفاق افتاد، متوجه این موضوع نشدم. و مردم واقعاً، واقعاً به من لطف داشتند، اینطور بوده است...

این یک شاهکار باورنکردنی است؛ حتی امروز واقعاً تکراری نیست. منظورم این است که تعداد انگشت شماری از بچه ها وجود دارد، و متأسفانه برخی از آنها اکنون مرده اند (از چیزهای دیگر، عمدتاً بال لباس و چیزهایی از این قبیل). ما پول زیادی نداشتیم، بنابراین وقتی پروژه های مورد نیاز ما در مغازه فلزی انجام شد، شروع به ساخت پیتون های خانگی و هگز های خانگی از فولاد کردیم. هگزاستاک فولادی، و ما آویزهای پیچ خودمان را ساختیم. بنابراین ما فقط به سمت این تخته سنگ ها می رفتیم، و یکی از بچه هایی که همراه ما بود، پدرش برای ادیسون کالیفرنیای جنوبی کار می کرد و او یک طناب نخی داشت که به ما داد.

و تعداد کمی از افرادی که قبل از من صعود کرده بودند، واقعاً آن را دوست داشتند. بنابراین من گفتم: "کسی آن را دوست دارد، اما فکر نمی کنم کسی واقعاً این را دوست داشته باشد." اما پس از آن آن را گرفت. و مردم الان واقعاً دوست دارند از برج‌های صحرا بالا بروند.

و، می دانید، تا آنجایی که کتاب راهنما را می نویسم، قبلاً کتابی ننوشته ام. و اینطور نیست که من واقعاً خنگ باشم، اما آنقدرها هم باهوش نیستم. اما من آنقدر باهوش هستم که در کمتر از ده سال این کار را انجام دهم. اما شروع شد، حدود دویست مسیر در آن وجود داشت.

و اطلاعات کمی در مورد صخره نوردی فنی واقعی وجود داشت. آنها در آتش نشانی گره می زدند، اما نسبتاً کمی در مورد آنها می دانستند - چیزهایی مانند راپل، آنها بسیاری از کارهایی را که ما امروز انجام می دهیم، انجام نمی دادند. و بنابراین برادرم ریچارد برای اداره آتش نشانی ال مونته کار می کرد و گورو جستجو و نجات آنها شد. به هر حال او همیشه به این چیزها علاقه داشت.

البته عمدتاً کفش‌های بدنسازی و کفش‌های کوهنوردی ورزشی. من هر روز دوچرخه سواری می کنم و سعی می کنم کمی وزن کم کنم و اکنون سعی می کنم زیاد کوهنوردی کنم تا بتوانم کوهنوردی کنم. اما، می‌دانی، هر بار که احساس درد یا درد می‌کنم، هنگام صعود واقعاً می‌ترسم.