از آنجایی که همه مدارک به صورت الکترونیکی ثبت می شوند، به هیچ وجه نیازی به حضور فیزیکی ندارید. شما باید کپی اسکن شده تمام مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال کنید برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه مورد نیاز نیست.

با این حال، یک شرکت سهامی خاص باید حداقل سرمایه مجاز سهامی معادل روپیه داشته باشد. ما مقالاتی را متناسب با نیازهای شرکت شما آماده می کنیم و حقوق و محدودیت های ویژه طبقات مختلف سهام را مشخص می کنیم. این حقوق و محدودیت ها ممکن است به حق رای، استحقاق سود سهام، حقوق بازخرید، اولویت انحلال و غیره مربوط باشد. سازنده تملک را از تاریخ تعهد به تعویق انداخته بود.

من EMI و اجاره بالایی می‌پرداختم که باعث افزایش جریان نقدی ماهانه من شد و این باعث شد در پایان ماه پولی نداشته باشم. بابت تاخیر از سازنده غرامت گرفتم و در نهایت آپارتمانم را نیز در اختیار گرفتم. قبل از خرید زمین، می خواستم تمام مدارک را تأیید کنم و از تقلب و جعل آن اطمینان حاصل کنم.

شرکت خصوصی محدود


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
سرمایه مجاز حداکثر سرمایه ای را نشان می دهد که یک شرکت می تواند از طریق انتشار سهام در حال حاضر یا در آینده افزایش دهد. در حالی که، سرمایه پرداخت شده به مبلغ واقعی جمع آوری شده توسط یک شرکت اشاره دارد، یعنی؛ مبلغی که سهامداران در هنگام انتشار سهام پرداخت می کنند. می توان با هر میزان سرمایه پرداخت شده که می تواند کمتر یا برابر با سرمایه مجاز باشد اما از سرمایه مجاز تجاوز نکند، شرکتی را در هند ثبت کرد.

الزامات انطباق سالانه که باید توسط یک شرکت خصوصی انجام شود چیست؟

شرکت Pvt Ltd تحت قانون شرکتها در سال 2013 ثبت شده و توسط وزارت امور شرکت اداره می شود. شرکت سهامی خاص می تواند حداقل دو نفر و حداکثر دویست عضو داشته باشد. مدیران یک شرکت سهامی خاص در قبال طلبکاران مسئولیت محدود دارند. در صورت نکول، بانک ها / طلبکاران فقط می توانند دارایی های شرکت را بفروشند اما دارایی های شخصی مدیران را نمی فروشند. بله، اتباع خارجی می توانند شرکتی را به شرط داشتن امضای دیجیتالی برای ثبت اسناد ثبت نام و انطباق سالانه یک شرکت ثبت کنند. خیر، ثبت شرکت جدید یک فرآیند کاملاً آنلاین است.

آیا برای ایجاد یک شرکت به وکیل نیاز دارم؟

LegalKart هر مرحله را با دقت انجام داد و تیم آنها بسیار پاسخگو بود. من تحت تأثیر حرفه ای بودن آنها هستم و خدمات آنها را به شدت توصیه می کنم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل ملکی حقوقی کیفری شرکت بازدید نمایید
معاملات روزانه تجارت توسط حسابدار در دفاتر حساب های شرکت ثبت می شود. ثبت شرکت اولین قدم برای شروع کسب و کار شماست.