اگر دستگاه در شرایط قابل استفاده قرار دارد، می‌توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید. بعضی جاها تصمیم می گیرند که اقلام را از شما حذف کنند، در حالی که برخی دیگر می خواهید آن را کنار بگذارید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروشگاه لوازم دسته دوم به این سایت مراجعه کنید
این بچه ها لوازم دست دوم را خریداری خواهند کرد. از افرادی مانند شما، پس از آن آنها را بازسازی کنید تا آنها را دوباره به مشتری بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در وضعیت قابل استفاده قرار دارند، احتمالاً می‌توانید آن را به روش‌های مختلف به مردم نزدیک خود معرفی کنید. اما پس از تحقیق در مورد این مقاله، تقریباً با یکی از خوانندگان خود هماهنگ هستم که به ما پیشنهاد می‌کند قدیمی‌ترین تجهیزات خانه را که در نتیجه قابلیت اطمینان آنها می‌سازیم، نگهداری کنیم.

همه چیز در مورد این است که کنترل پول خود را به دست بگیرید و بیشتر از آن را پس انداز کنید تا راهی برای زندگی بر اساس عبارات خود پیدا کنید. این یک مقاله فوق العاده بود به علاوه من با شما موافقم در مورد تجهیزات خانه قدیمی که یکی از بهترین ارزش ها را دارد. من خودم یک واشر داشتم که 13 سال زودتر از اولین خرابی و سه سال بیشتر بعد از تعمیر دوام آورد. من فقط به عنوان یک نتیجه از وب سایت شما دریافت کردم که واقعاً باید فریگ 3100 دلاری خود را که برای 450-5 دلار سال پیش گرفتم حذف کنم، زیرا واقعاً باید از آپارتمان خود نقل مکان کنم و در جای جدید قرار نمی گیرد. رها کردنش قلبم می‌شکند - ما آن را دارت ویدر نامیدیم و for e هنوز با آن است. در قلمرو آنها، اگر همه افراد 40 سال گذشته مانند پدربزرگ و مادربزرگ من ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشند، درآمد آنها از بین می رود زیرا ممکن است بازار بسیار کوچکتری برای تبلیغ وجود داشته باشد.

برخی از شرکت‌ها برنامه‌هایی دارند که اگر بخواهید تجهیزات جدیدی را با آن‌ها بخرید و آن را نصب کنند، تجهیزات قدیمی شما را بدون هیچ هزینه‌ای برمی‌دارند. در زیر، ما در مورد نحوه دریافت پول نقد برای لوازم خانگی جدید که می خواهید خرید کنید صحبت می کنیم. اگر یکی از این 18 ایالت در نظر گرفته می‌شوید، ممکن است از شرکتی بخواهید که دستگاه شما را برای بازیافت انتخاب کند و پس از آن جایزه دریافت خواهید کرد. پریزهای تعمیر ممکن است مراقب برخی از قطعات دستگاه شما باشند. با تعمیرگاه ها و تکنسین های لوازم خانگی بومی تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه ای وجود دارد یا خیر. من هرگز فکر نمی کردم که ممکن است پولی برای لوازم خانگی بگیریم... تا اینکه من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با شوک ناخوشایندی مواجه شدیم.

و آنها کسانی نیستند که وسایل همیشگی در زندگی خود داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ متفاوت من برای همه چیز زندگی من حداقل بود. شما مایلید در نزدیکی خود به دنبال "فروشنده لوازم دست دوم" بگردید و در این مناسبت ببینید که آنها برای خرید تجهیزات مستعمل شما (هنوز در حال کار) هیجان زده هستند. یا، فقط خرده فروشان لوازم خانگی مستعمل محلی خود را نام ببرید و ببینید آیا آنها دستگاه را از شما می خرند یا خیر. من فوق انسان نیستم و مشاور پولی هم نیستم...اما این توانایی را دارم که با پول نقد خود کنار بیایم.

هنگام تبلیغ یک خانه، معمولاً لوازم خانگی اصلی بخشی از قرارداد هستند. خانوارهای قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من مفهوم بهره وری انرژی را دوست دارم، و هرگز فقط به دلیل ارزش کمتر صورتحساب ماه به ماه حیاتی نیست.

بازیافت دستگاه از طریق خرید دستگاه جدید

با انتخاب‌های سایه و طرح بسیار زیاد در بازار، افراد ممکن است وسوسه شوند که هر 5 سال یا بیشتر، لوازم خانگی خود را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود تعویض کنند. من یک جاروبرقی را به همان سرعت در اینجا در تگزاس تعمیر کردم، و هزینه آن فقط 14 دلار برای یک تسمه جدید و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر امکان پذیر است، با این حال به نظر می رسد انتخابی منطقی در تصمیم گیری ما نیست، زیرا زمانی به دلیل قیمت بیش از حد و عدم اطمینان از استحکام تجهیزات اخیر بود. وقتی زودتر از بسته شدن در محل اقامت آنها قدم زدیم، همسر حتی به او اشاره کرد که چگونه تلاش می کند تا همه لوازم جدید را در محل جدید خود خریداری کند.

اکنون که با شوهرم خانه ای دارم، انتظارات من از وسایل خانه در طول زندگی مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در تمام دوران کودکی من همان ماشین لباسشویی و خشک کن را داشت، بلکه در حال حاضر آنها را دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. پس مثبت باشید و بپرسید که آیا در خرید بعدی لوازم خانگی شما گنجانده شده است یا خیر. وقتی سعی می‌کردم لوازم خانگی را به‌طور رایگان در نزدیکی خود درآورم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و تجهیزات را بدون پرداخت هزینه حذف می‌کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما فقط باید لوازم خانگی را با همان سرعتی که ممکن است حذف کنید، و در حالت ایده آل می خواهید این کار را بدون هیچ هزینه ای انجام دهید.

من به عنوان یک مکان بازیابی ماشین لباسشویی در دفترچه تلفن شناخته می‌شوم، آنها معمولاً حداقل 150 دلار تخمین زده‌اند. ما تصمیم گرفتیم که یک واشر جدید را به عنوان جایگزینی برای تعمیر واشر قدیمی بخریم، در نتیجه نمی‌دانستیم برای مدت طولانی‌تری نهایی می‌شود و فکر می‌کردیم که می‌توانیم یک واشر جدید را با حدود 100 دلار بیشتر از ارزش تعمیر پیدا کنیم. بنابراین، چه اتفاقی افتاد که لوازم خانگی را به سرعت بخریم و آنها را تا آخر عمر نگه داریم؟ باید چیزی باعث شود آمریکایی ها نسبت به «روزهای خوب قدیمی» سریعتر وسایل خود را تعویض کنند.

برای معافیت مالیاتی کمک مالی کنید

در حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی متعددی برای ارتقاء و جایگزینی تجهیزات قدیمی خانه با تجهیزاتی که انرژی کارآمد هستند وجود داشته است. می‌توانید این افراد را با آگهی‌هایشان کشف کنید، از اطراف بپرسید، و حتی با یک حیاط قراضه در نزدیکی خود تماس بگیرید. از آنجایی که آنها از وسایل خانه قدیمی شما درآمد کسب می کنند، به احتمال زیاد آنها را برای شما از بین می برند. اگر می‌توانید لوازم قدیمی‌ای داشته باشید که می‌خواهید آن‌ها را کنار بگذارید و به دنبال پول نقد بیشتر هستید (چه کسی نیست؟)، روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که احتمالاً می‌توانید در این دوره مانند ما پول نقد کسب کنید.


لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت پانیکاد مراجعه کنید
I hav a Appliance Removal Service in سنت لوئیس / شهرستان های سنت چارلز. از زمان خرید اولین اقامتگاه خود در پاییز 2009، ما یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریدیم. با این اوصاف، تبدیل شدن به محیط‌زیست پر انرژی به عنوان یک کشور در خط مقدم کمپین‌های فراوان است.

من در مورد نحوه امتیازدهی ما به یک یخچال قدیمی (بیشتر شبیه یک یخچال تبدیل به کیگراتور) به اشتراک می‌گذارم، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید از تجهیزات خود پول کسب کنید (و حتی اگر نتوانید این کار را انجام دهید، در آنجا روش های مختلفی برای خلاص شدن سریع از شر تجهیزات قدیمی خود هستند). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما نظر من این است که آنها در حال حاضر کم و دور هستند. سازندگان تجهیزات چه به دلیل عملکرد منسوخ شده باشند و چه در نتیجه طراحی، در واقع استحکام را در طول تولید حفظ می کنند.

این قطعاً یک پدیده جدید از روز پدربزرگ و مادربزرگ من برای خرید خانه برای همیشه است. ما در حال حاضر خانه های "شروع" داریم، یا حداقل کسب و کار واقعی املاک با این ایده به ما می فروشد. مردم همچنین به عنوان نتیجه نهایی مشاغل و/یا تکالیف نیروی دریایی اغلب دور و بر می گردند. عالی - شما می توانید آن را بفروشید و از فرد بخواهید آن را به عنوان بخشی از معامله انتخاب کند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، راه‌های بیشتری برای دریافت پول برای لوازم خانگی از مکان‌های «ما لوازم خانگی می‌خریم» را جستجو کرده‌ام.

متأسفانه برای ما، مدت زیادی بود که از آن استفاده نشده بود که محصول موجود در بشکه خراب شد، لوله کپک زده بود، و خود یخچال تنها در زمانی که میل لنگ به اندازه بهترین شماره کار می کرد کار می کرد. .

پاداش: چرا خرید تجهیزات تسریع شده است؟

وقتی با مادربزرگم درباره خرید ماشین لباسشویی اخیر بحث می کردیم، یک چیز به ذهنم رسید. همچنین، اگر قصد دارید کسر مالیات بگیرید، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید. شما باید به وضعیت واقعی تجهیزات (به نظر زیبا به نظر می رسد که کار می کند یا نه)، سال / مدل / و غیره، ابعاد دستگاه، و عنوانی ایجاد کنید که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. . زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید از لوازم قدیمی یا غیر کارکرده خود ارزش استخراج کنید.

اما علاوه بر این، احتمالاً ممکن است بسیاری از تجهیزات خانه قدیمی‌تر که هنوز کار می‌کنند به یک محل دفن زباله تبدیل شود که برای پول نقد اضافی تخریب شده است. لوازم خانگی چیزی است که ما از خرج کردن پول در آن لذت نمی بریم، بنابراین هر کدام از ما با این مفهوم می خریم که باید برای سال های بعدی با این وسیله زندگی کنیم. در واقع، این اتفاق می‌افتد، مگر اینکه ما جابه‌جا شویم یا اگر دستگاه دقیقاً تا جایی خراب شود که قیمت بازیابی آن بیشتر از یک دستگاه جدید باشد.