لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت آفتاب مراجعه کنید
اکنون که من واقعاً یک در خانه با شوهرم، انتظارات من از لوازم خانگی مادام العمر مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در تمام دوران کودکی من ماشین لباسشویی و خشک کن یکسانی داشت، با این حال او هنوز هم آنها را ندارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. بنابراین مطمئن شوید که آیا این مورد در خرید تجهیزات بعدی شما وجود دارد یا خیر. وقتی به دنبال برداشتن تجهیزات رایگان در نزدیکی خودم بودم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و دستگاه را برای تخلیه شارژ خارج می‌کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما فقط می خواهید که دستگاه به همان سرعتی که پتانسیل دارد حذف شود، و ترجیحاً این دستگاه را بدون هیچ هزینه ای بخواهید.

متأسفانه برای ما، مدت زیادی بود که از آن استفاده نشده بود که محصول موجود در بشکه خراب شده بود، لوله کپک زده بود، و خود یخچال تنها زمانی که به اندازه بهترین مقدار کار می کرد کار می کرد. .

من در واقع یک سرویس حذف لوازم خانگی در شهرستان های سنت لوئیس / سنت چارلز دارم. از زمان خرید اولین خانه خود در پاییز سال 2009، ما یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریدیم. در اوج این، تبدیل شدن به سرزندگی بیشتر به عنوان یک کشور در خط مقدم کمپین های فراوان است.

وقتی با مادربزرگم درباره خرید ماشین لباسشویی فعلی خود بحث می کردیم، یک چیز به ذهنم رسید. همچنین، هنگام برنامه ریزی برای کسر مالیات، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید. شما می خواهید وضعیت واقعی دستگاه (ظاهر و همچنین کارکرد یا عدم کارکرد آن)، سال/مدل/و غیره، ابعاد دستگاه را مشاهده کنید و عنوانی ایجاد کنید که توجه خریداران را به خود جلب کند. زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید از لوازم قدیمی یا غیر کارکرده خود ارزش استخراج کنید.

کسی را فراخوانی کنید که فولاد را خرد می کند

اما این همچنین ممکن است باعث ایجاد تعداد زیادی تجهیزات قدیمی خانه شود که ممکن است با این وجود به یک محل دفن زباله تبدیل شوند که برای پول اضافی از بین رفته است. لوازم خانگی چیزی است که ما از خرج کردن پول در آن لذت نمی بریم، بنابراین هر کدام از ما با این مفهوم خرید می کنیم که باید در سال های بعد با تجهیزات زندگی کنیم. در حقیقت، این اتفاق می‌افتد، مگر اینکه ما جابه‌جا شویم یا اگر تجهیزات به حدی خراب شود که هزینه تعمیر بیشتر از یک دستگاه کاملاً جدید باشد.

و آنها کسانی نیستند که در زندگی خود تجهیزات خانه ابدی داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ متفاوت من در تمام عمرم کمتر از آن اطراف بود. شما باید به دنبال "فروشنده تجهیزات مستعمل" نزدیک خود بگردید، و در این مناسبت ببینید که آنها در حال فکر کردن به خرید دستگاه استفاده شده (هنوز در حال کار) شما هستند. یا، فقط با پریزهای لوازم خانگی دست دوم تماس بگیرید و ببینید آیا آنها تجهیزات را از شما می خرند یا خیر. من نه فوق انسان هستم و نه یک مشاور پولی... با این حال این توانایی غیرقابل پیش بینی را دارم که با پول خود کنار بیایم و به دیگران نکاتی را در مورد نحوه برخورد با آنها با حداکثر پتانسیل آن آموزش دهم.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری به این سایت مراجعه کنید
این مطمئناً یک مدل جدید است. پدیده ای از روز پدربزرگ و مادربزرگ من برای خرید یک هوم برای همه زمان ها. ما اکنون خانه "استارت" داریم، یا کمتر از چیزی که صنعت املاک با این ایده به ما می فروشد. افراد به طور منظم به عنوان یک نتیجه از مشاغل و/یا تکالیف نظامی منتقل می شوند. عالی است - احتمالاً می توانید آن را تبلیغ کنید و از افراد بخواهید که آن را به عنوان بخشی از معامله انتخاب کنند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، روش‌های بیشتری را برای دریافت پول برای تجهیزات خانه از محل «ما لوازم خانگی می‌خریم» بررسی کردم.

در زیر نحوه کسب درآمد برای یک یخچال قدیمی (بیشتر شبیه به یخچال تبدیل به کگاراتور) را به اشتراک می‌گذارم، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید پول را در تجهیزات خود رتبه‌بندی کنید (و حتی اگر احتمالاً نمی‌توانید، راه‌های دیگری نیز وجود دارد. برای از بین بردن سریع دستگاه قدیمی خود). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما سطح من این است که آنها در حال حاضر کم و زیاد هستند. چه به دلیل عملکرد منسوخ شده باشد و چه در نتیجه طراحی، تولیدکنندگان تجهیزات در واقع استحکام افکار خود را در طول تولید حفظ می کنند.

فولاد را ضایع کنید

با توجه به تصمیمات رنگی و طراحی بسیار زیاد در بازار، افراد ممکن است وسوسه شوند که تجهیزات خانه را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود هر پنج سال یا بیشتر تغییر دهند. من یک بار اینجا در تگزاس یک جاروبرقی را تعمیر کردم و هزینه آن فقط 14 دلار برای یک مدل تسمه جدید و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر امکان پذیر است، با این حال به نظر منطقی به نظر نمی رسد که در تصمیم گیری ما انتخاب شود، زیرا زمانی در نتیجه قیمت بالا و عدم اطمینان از استحکام دستگاه جدید بود. وقتی زودتر از بسته شدن در محل اقامت آنها قدم زدیم، همسر حتی در مورد اینکه چگونه می خواهد همه لوازم جدید محل جدیدشان را بخرد صحبت کرد.

بعضی از شرکت‌ها بسته‌هایی دارند که اگر می‌خواهید با آنها یک دستگاه جدید بخرید، و بنابراین آن را راه‌اندازی می‌کنند، بدون هیچ هزینه‌ای تجهیزات قدیمی شما را می‌برند. در زیر، ما در مورد نکاتی در مورد نحوه دریافت پول برای مدل تجهیزات خانه جدیدی که می خواهید بخرید صحبت می کنیم. اگر در یکی از این 18 ایالت هستید، شرکتی را مجبور خواهید کرد که تجهیزات شما را برای بازیافت انتخاب کند و سپس پاداشی دریافت خواهید کرد. تعمیرگاه ها ممکن است مراقب برخی از قطعات تجهیزات شما باشند. با تعمیرگاه ها و تکنسین های لوازم خانگی بومی تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه ای وجود دارد یا خیر. من هرگز تصور نمی کردم که ممکن است برای لوازم خانگی پول دریافت کنیم... تا اینکه من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با یک سورپرایز ناخوشایند روبرو شدیم.

هنگام تبلیغ یک خانه، گاهی اوقات تجهیزات اصلی خانه بخشی از قرارداد است. خانوارهای قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من مفهوم اثربخشی برق را دوست دارم و هرگز صرفاً به دلیل کاهش هزینه قبوض ماهانه برق نیست.

اگر تجهیزات در شرایط قابل استفاده است، احتمالاً می‌توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید. برخی از مکان‌ها کالا را از شما تحویل می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر باید آن را تحویل بگیرید. این افراد تجهیزات خانه مستعمل را از افرادی مانند شما خریداری می کنند و سپس آنها را بازسازی می کنند تا بتوانند مجدداً آنها را به مشتریان بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در وضعیت قابل استفاده قرار دارند، می توانید آن را به چند روش مختلف به افراد نزدیک خود تبلیغ کنید. اما پس از تحقیق در مورد این متن، من تقریباً با یکی از خوانندگان خود در حال توافق هستم که پیشنهاد کرد قدیمی‌ترین وسایلی را که می‌توانیم پیدا کنیم، به دلیل قابلیت اطمینان آنها نگه داریم.

همه چیز در مورد این است که کنترل پول خود را به دست بگیرید، و بیشتر از آن را پس انداز کنید تا راهی برای گذراندن زندگی خود با شرایط خود پیدا کنید. این یک مقاله فوق العاده بود به علاوه من با شما موافقم که تجهیزات خانه قدیمی بهترین ارزش را دارند. من خودم یک واشر داشتم که 13 سال قبل از اولین خرابی و 3 سال بیشتر بعد از تعمیر دوام آورد. من فقط به عنوان یک نتیجه از این که باید فریگ 3100 دلاری خود را که در گذشته برای 450 تا 5 سال به دست آورده بودم، حذف کنم، به وب سایت شما وارد شدم، در نتیجه مجبور شدم از خانه خود خارج شوم و آن را دوباره جابجا نمی کنم. محل. رها کردنش قلبم می‌شکند - ما آن را دارت ویدر نامیدیم و for e با آن باقی می‌ماند. در قلمرو آنها، اگر همه 40 سال گذشته مانند پدربزرگ و مادربزرگ من ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشند، سود آنها از بین می رود زیرا بازار بسیار کوچکتری برای تبلیغ وجود دارد.

من با تعمیر ماشین لباسشویی در دفترچه تلفن تماس گرفتم و آنها تخمین زدند که ممکن است حداقل 150 دلار باشد. ما تصمیم گرفتیم به جای بازیابی ماشین لباسشویی قدیمی، یک ماشین لباسشویی جدید بخریم، در نتیجه نمی دانستیم که چگونه ممکن است مدت طولانی تری دوام بیاورد و فکر کردیم که می توانیم یک ماشین لباسشویی جدید با قیمت حدود 100 دلار بیشتر از قیمت بازیابی پیدا کنیم. بنابراین، چه اتفاقی افتاد که یک بار لوازم خانگی بخریم و مادام العمر آنها را نگه داریم؟ باید یک چیز وجود داشته باشد که آمریکایی ها را به تعویض سریع تجهیزات خانه نسبت به "روزهای خوب قدیمی" سوق می دهد.

در حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی متعددی برای ارتقاء و جایگزینی تجهیزات قدیمی خانه با تجهیزات بهینه انرژی اضافی وجود داشته است. شما می‌توانید این افراد را با آگهی‌هایشان کشف کنید، از اطراف بپرسید، و حتی با یک حیاط قراضه نزدیک خود تماس بگیرید. از آنجایی که آنها از وسایل خانه قدیمی شما درآمد کسب می کنند، بدون شک آنها را برای شما بردارند. اگر ممکن است تجهیزات خانه قدیمی داشته باشید که باید آنها را حذف کنید و به دنبال پول اضافی هستید (چه کسی نیست؟)، روش های مختلفی برای انجام اقداماتی وجود دارد که در آنها راهی برای کسب درآمد مانند ما پیدا خواهید کرد.< /p>