لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دسته دوم فروشی به این سایت مراجعه کنید
وقتی که در مورد فعلی بحث می کنیم خرید ماشین لباسشویی با مادربزرگم، چیزی به ذهنم رسید. همچنین، در صورت برنامه ریزی برای کسر مالیات، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید. شما نمی خواهید به وضعیت واقعی تجهیزات توجه کنید (به نظر خوب می رسد که آیا کار می کند یا نه)، سال / مدل / و غیره، ابعاد تجهیزات، و عنوانی ایجاد کنید که من نظر مصرف کننده را جلب کنم. . زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید ارزش را از دستگاه قدیمی یا غیر کارکرده خود استخراج کنید.

برخی از شرکت‌ها برنامه‌هایی دارند که اگر تجهیزات جدیدی را با آنها خریداری کنید، معمولاً آن را نصب می‌کنند و دستگاه قدیمی شما را به‌طور رایگان حذف می‌کنند. در زیر، نحوه دریافت پول نقد برای تجهیزات خانه جدید با نام تجاری که می خواهید خریداری کنید، بحث می کنیم. اگر یکی از این 18 ایالت در نظر گرفته می‌شوید، می‌توانید از شرکتی بخواهید که تجهیزات شما را برای بازیافت انتخاب کند و سپس جایزه دریافت کنید. خرده فروشان تعمیر علاوه بر این می توانند به دنبال انواع قطعات در دستگاه شما باشند. برای بازیابی پریزها و تکنسین های لوازم خانگی محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا کنجکاوی وجود دارد یا خیر. من هرگز فکر نمی کردم ممکن است پولی برای لوازم خانگی بگیریم... تا اینکه من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با شوک ناخوشایندی مواجه شدیم.

در حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی متعددی برای ارتقاء و تغییر تجهیزات قدیمی خانه با تجهیزات سازگار با محیط‌زیست انرژی بیشتر صورت گرفته است. می‌توانید این افراد را از طریق آگهی‌هایشان پیدا کنید، از آنها بپرسید، و حتی به حیاط قراضه نزدیک خود تماس بگیرید. از آنجایی که آنها از وسایل خانه قدیمی شما درآمد کسب می کنند، به احتمال زیاد آنها را برای شما از بین خواهند برد. اگر لوازم خانگی قدیمی دارید که باید از شر آنها خلاص شوید و به دنبال پول نقد بیشتر هستید (چه کسی نیست؟)، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید در جایی که بتوانید در این فرآیند درآمد کسب کنید مانند ما اقدام کنید. انجام داد.

من به عنوان یک تعمیر ماشین لباسشویی در صفحات زرد شناخته شده ام و بنابراین آنها تخمین زدند که ممکن است حداقل 150 دلار باشد. ما تصمیم گرفتیم به جای تعمیر واشر قدیمی، یک ماشین لباسشویی جدید بخریم، در نتیجه متوجه نشدیم که چقدر بیشتر دوام می آورد و فکر کردیم که ممکن است یک ماشین لباسشویی جدید را با حدود 100 دلار بیشتر از هزینه بازیابی پیدا کنیم. بنابراین، چه اتفاقی افتاد که لوازم خانگی را به‌سرعت بخریم و آن‌ها را تا آخر عمر نگه داریم؟ باید چیزی وجود داشته باشد که آمریکایی ها را به تعویض سریع تجهیزات خانه نسبت به "روزهای خوب قدیمی" سوق دهد.

فروش به یک فروشنده لوازم دست دوم

اگر دستگاه در وضعیت قابل استفاده قرار دارد، احتمالاً می‌توانید آن را اهدا کنید و از کسر مالیات استفاده کنید. برخی از مکان‌ها کالا را از شما تحویل می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر باید آن را تحویل بگیرید. این افراد تجهیزات خانه مستعمل را از افرادی مانند شما می‌خرند و سپس آن‌ها را بازسازی می‌کنند تا بتوانند دوباره آنها را به مشتریان بالقوه بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در وضعیت قابل استفاده قرار دارند، می توانید آن را به چند روش مختلف به افراد نزدیک خود بفروشید. اما پس از تحقیق در مورد این متن، تقریباً با یکی از خواننده‌هایم در توافق هستم که پیشنهاد کرد قدیمی‌ترین تجهیزات خانه‌ای را که می‌توانیم در نتیجه قابلیت اطمینان آنها کشف کنیم، نگه داریم.

من حتی یک سرویس حذف لوازم خانگی در شهرستان های سنت لوئیس / سنت چارلز دارم. از زمان خرید اولین اقامتگاه خود در پاییز سال 2009، ما یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریداری کرده ایم. بالاتر از این، کارآمدتر شدن قدرت به عنوان یک کشور در خط مقدم کمپین های فراوان است.

این در واقع یک پدیده کاملاً جدید از روز پدربزرگ و مادربزرگ من برای خرید خانه برای همیشه است. ما اکنون خانه‌های "شروع" داریم، یا حداقلی از مشاغل واقعی املاک ما را بر اساس این مفهوم می‌فروشند. علاوه بر این، افراد به دلیل مشاغل و/یا وظایف ارتش، بی وقفه جابه جا می شوند. عالی - می توانید آن را تبلیغ کنید و از شخص بخواهید که آن را به عنوان بخشی از معامله انتخاب کند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، به نظر می رسید به راه های بسیار بیشتری برای دریافت پول برای لوازم خانگی از مکان های «ما لوازم خانگی می خریم».

با توجه به تصمیمات زیاد در زمینه رنگ و طراحی، مردم ممکن است وسوسه شوند که لوازم خانگی خود را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود در مدت 5 سال یا بیشتر مبادله کنند. من یک جاروبرقی را بر روی او در تگزاس تعمیر کردم، و قیمت آن فقط 14 دلار برای یک کمربند و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر ممکن است، اما در تصمیم گیری ما جایگزین منطقی به نظر نمی رسد زیرا زمانی نتیجه ارزش بالا و عدم اطمینان از استحکام اخیر دستگاه بوده است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت عطایی نیک مراجعه کنید
When we take a wal throug of their قبل از بسته شدن، همسر حتی به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه می‌خواست تمام تجهیزات خانه جدید محل جدید خود را بخرد.

کسی را که متالیک را خرد می کند نام ببرید

اکنون که من حتی با شوهرم خانه دارم، انتظارات من از وسایل خانه در طول زندگی مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در دوران کودکی من ماشین لباسشویی و خشک کن یکسانی داشت، بلکه در حال حاضر آنها را دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. بنابراین به یاد داشته باشید که بپرسید که آیا در خرید بعدی تجهیزات شما گنجانده شده است یا خیر. وقتی سعی می‌کردم تجهیزات رایگان را در نزدیکی خود خارج کنم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و تجهیزات را بدون پرداخت هزینه حذف می‌کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما فقط می‌خواهید لوازم خانگی را در سریع‌ترین زمان ممکن حذف کنید، و در حالت ایده‌آل می‌خواهید این کار رایگان انجام شود.

حذف تجهیزات ما برای پول نقد اضافی

همه چیز مربوط به مدیریت پول خود و پس انداز بیشتر آن است تا بتوانید با عبارات خود زندگی خود را سپری کنید. این یک مقاله عالی بود به علاوه من با شما موافقم که تجهیزات خانه قدیمی بهترین ارزش را دارند. من خودم واشر داشتم که 13 سال زودتر از اولین خرابی و سه سال بیشتر بعد از بازیابی دوام آورد. من فقط به وب سایت شما دسترسی پیدا کردم زیرا حتی باید از شر فریگ 3100 دلاری خود که به قیمت 450-5 دلار سال پیش دریافت کرده بودم خلاص شوم، زیرا باید از آپارتمان خود مانور بدهم و در جای جدیدی قرار نمی گیرد. رها کردنش قلبم می‌شکند - ما آن را دارت ویدر نامیدیم و for e با آن باقی می‌ماند. در قلمرو آنها، اگر همه افراد 40 سال آخر مانند پدربزرگ و مادربزرگ من یک ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشند، درآمد آنها سقوط می کند زیرا می تواند بازار بسیار کوچکتری برای تبلیغ وجود داشته باشد.

اما این ممکن است باعث شود که بسیاری از وسایل قدیمی‌تر که با این وجود کار می‌کنند، در محل دفن زباله‌ای که برای پول بیشتر از بین رفته‌اند، تمام شوند. لوازم خانگی چیزی است که ما از خرج کردن پول نقد در آن لذت نمی بریم، بنابراین هر دوی ما با این مفهوم خرید می کنیم که باید برای سال های بعد با تجهیزات بمانیم. در حقیقت، اگر ما انتقال دهیم یا اگر تجهیزات تا حدی خراب شود که تعمیر بیشتر از یک ماشین مدل جدید ارزش داشته باشد، این اتفاق خواهد افتاد.

و به نظر نمی رسد که آنها تنها کسانی باشند که وسایل خانه ابدی زندگی خود را داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ دیگرم در تمام طول زندگی من گرد نبود. شما می خواهید به دنبال "فروشنده تجهیزات مستعمل" نزدیک خود بگردید، و در این مناسبت ببینید که آنها در مورد خرید تجهیزات مستعمل شما (هنوز در حال کار) هیجان زده هستند. یا، فقط با خرده فروشان تجهیزات مستعمل محلی خود تماس بگیرید و ببینید که آیا ممکن است تجهیزات را از شما خریداری کنند. من نه فوق انسان هستم و نه یک مشاور پولی...اما این توانایی غیرقابل پیش بینی را دارم که با پول نقد خود کنار بیایم و به دیگران آموزش دهم که چگونه با حداکثر توان خود با پول نقد کنار بیایند.

متأسفانه برای ما، در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نگرفته بود که محصول داخل بشکه خراب شده بود، لوله کپک زده بود، و خود یخچال تنها زمانی که به بهترین مقدار میل میل میل میل می زد کار می کرد.

هنگام تبلیغ یک خانه، گاهی اوقات تجهیزات اصلی خانه نیمی از قرارداد است. خانوارهای قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من فکر کارآمدی نیرو را دوست دارم، و هرگز به دلیل قیمت پایین‌تر پرداخت‌های ماهانه حیاتی نیستم.

من در مورد نحوه کسب درآمد برای یک یخچال قدیمی (بیشتر شبیه یخچال تبدیل به کگاراتور) به اشتراک می‌گذارم، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید پول را در دستگاه خود رتبه‌بندی کنید (و حتی اگر نمی‌توانید، راه‌های مختلفی برای تجهیزات قدیمی خود را سریع حذف کنید). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما سطح من این است که آنها در حال حاضر کم و زیاد هستند. سازندگان تجهیزات چه به عنوان نتیجه نهایی عملکرد یا در نتیجه طراحی منسوخ شده باشند، در واقع در طول تولید از استحکام فکر می کنند.