در طول حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی زیادی برای ارتقاء و جایگزینی وسایل قدیمی با وسایل کارآمد در مصرف انرژی وجود داشته است. شما می توانید این افراد را با بروشورهایشان، پرس و جو کردن و حتی تماس با حیاط قراضه نزدیک خود کشف کنید. از آنجایی که آنها از وسایل خانه قدیمی شما درآمد کسب می کنند، به احتمال زیاد آنها را برای شما حذف می کنند. اگر تجهیزات خانه قدیمی دارید که باید آنها را کنار بگذارید و به دنبال پول نقد بیشتر هستید (چه کسی نیست؟)، روش‌های مختلفی برای انجام اقداماتی وجود دارد که احتمالاً می‌توانید در این دوره مانند ما پول نقد به دست آورید. انجام داد.

من در صفحات زرد به عنوان یک مکان بازیابی واشر اشاره کردم و بنابراین آنها تخمین زدند که ممکن است کمتر از 150 دلار نباشد. ما تصمیم گرفتیم که یک ماشین لباسشویی جدید به عنوان جایگزینی برای بازیابی ماشین لباسشویی قدیمی بخریم، زیرا نمی دانستیم چقدر بیشتر می تواند دوام بیاورد و فکر می کردیم که ممکن است یک ماشین لباسشویی جدید را با حدود 100 دلار بیشتر از هزینه بازیابی پیدا کنیم. بنابراین، خرید سریع تجهیزات خانه و نگه داشتن آنها برای همیشه چه شد؟ باید چیزی وجود داشته باشد که آمریکایی ها را به تعویض سریع تجهیزات خانه نسبت به "روزهای خوب قدیمی" سوق دهد.

با انتخاب‌های سایه و طرح بسیار زیادی که وجود دارد، مردم ممکن است وسوسه شوند که هر 5 سال یا بیشتر وسایلی را مبادله کنند تا با دکوراسیون جدید خود مطابقت داشته باشند. من یک جاروبرقی را همین‌جا در تگزاس تعمیر کردم، و قیمت آن فقط 14 دلار برای یک مدل تسمه جدید و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر امکان پذیر است، اما به نظر نمی رسد که جایگزین منطقی در تصمیم گیری ما باشد، زیرا قبلاً به دلیل هزینه بیش از حد و عدم اطمینان از استحکام تجهیزات اخیر بود. وقتی قبل از بسته شدن از طریق محل سکونت آنها قدم زدیم، همسر حتی درباره اینکه چگونه به دنبال خرید همه لوازم جدید در محل جدید خود است صحبت کرد.

این در واقع یک مدل پدیده جدید از روز پدربزرگ و مادربزرگ من برای خرید خانه برای همیشه است. ما اکنون خانه های "شروع" داریم، یا کمتر از آنچه تجارت واقعی املاک بر اساس این مفهوم به ما می فروشد. مردم همچنین به دلیل مشاغل و/یا مأموریت های ارتش اغلب در اطراف جابجا می شوند. عالی - راهی برای فروش آن پیدا خواهید کرد و از شخص خاص بخواهید آن را به عنوان بخشی از معامله انتخاب کند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، راه‌های بیشتری را برای دریافت پول نقد برای تجهیزات خانه از مکان‌های «ما لوازم خانگی می‌خریم» بررسی کرده‌ام.

اگر دستگاه در وضعیت قابل استفاده قرار دارد، می توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید. برخی از مکان ها تصمیم می گیرند که کالا را از شما تحویل بگیرند، در حالی که برخی دیگر باید آن را واگذار کنید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروشگاه لوازم دسته دوم به این سایت مراجعه کنید
این بچه ها لوازم دست دوم را خریداری خواهند کرد. از افرادی مانند yo، پس از آن آنها را بازسازی کنید تا آنها را دوباره به مشتریان بالقوه بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در وضعیت قابل استفاده قرار دارند، احتمالاً می توانید آن را به چند روش دیگر به افراد نزدیک خود تبلیغ کنید. اما پس از تحقیق در مورد این مقاله، من به طور مجازی با یکی از خوانندگان خود در ارتباط هستم که به ما دستور داد که قدیمی ترین دستگاهی را که به دلیل قابلیت اطمینان آنها کشف کرده ایم، نگهداری کنیم.

تجهیزات را از طریق خرید تجهیزات جدید خود بازیافت کنید

در زیر نحوه امتیازدهی ما به یک یخچال قدیمی را به اشتراک می‌گذارم (بیشتر شبیه به یخچال تبدیل شده به کیگاراتور)، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید از تجهیزات خود پول کسب کنید (و حتی اگر نمی‌توانید، روش‌های دیگری نیز وجود دارد. سریع دستگاه قدیمی خود را کنار بگذارید). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و پدر بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما سطح من این است که آنها در حال حاضر کم و زیاد هستند. تولیدکنندگان تجهیزات چه به دلیل عملکرد منسوخ شده باشند و چه به عنوان یک نتیجه از طراحی، مطمئناً دوام خود را در طول تولید حفظ می کنند.

خلاص شدن از شر دستگاه ما برای پول بیشتر

وقتی با مادربزرگم درباره خرید ماشین لباسشویی اخیر بحث می کردیم، یک چیز به ذهنم رسید. همچنین، هنگام برنامه ریزی برای کسر مالیات، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید. شما باید به وضعیت واقعی تجهیزات (به نظر می رسد که کار می کند یا نه)، سال/مدل/و غیره، ابعاد تجهیزات توجه کنید و عنوانی ایجاد کنید که توجه مشتریان را به خود جلب کند. . زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می توان از تجهیزات خانه قدیمی یا غیر کارکرده خود ارزش استخراج کرد.

و آنها کسانی نیستند که تجهیزات خانه دائمی زندگی خود را داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ دیگرم در تمام عمرم کمتر از آن اطراف بود. شما مایلید به دنبال "فروشنده تجهیزات مستعمل" در نزدیکی خود بگردید و ببینید آیا آنها به خرید تجهیزات مستعمل (هنوز در حال کار) شما فکر می کنند. یا، به سادگی با مغازه های لوازم خانگی دست دوم خود تماس بگیرید و ببینید آیا آنها تجهیزات را از شما می خرند یا خیر. من فوق انسان نیستم و مشاور مالی هم نیستم...اما این ظرفیت ضعیف را دارم که بتوانم با پول نقد خود به دیگران آموزش دهم تا با حداکثر توان خود با آنها برخورد کنند.

برخی از شرکت‌ها در صورت خرید تجهیزات جدید با آنها، بسته‌هایی در این مکان دارند و به همین دلیل آن را نصب می‌کنند، دستگاه قدیمی شما را رایگان می‌برند. در زیر، ما در مورد ابزارهای دریافت پول نقد برای تجهیزات خانه جدید که می خواهید خریداری کنید صحبت می کنیم. اگر یکی از این 18 ایالت در نظر گرفته می‌شوید، شرکتی را وادار می‌کنید که تجهیزات شما را برای بازیافت انتخاب کند و سپس پاداشی دریافت خواهید کرد. پریزهای تعمیر نیز می توانند در جستجوی برخی از عناصر موجود در دستگاه شما باشند. برای بازیابی مغازه‌ها و تکنسین‌های لوازم خانگی محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه‌ای وجود دارد یا خیر. من هرگز تصور نمی کردم که ممکن است برای لوازم خانگی پول دریافت کنیم... تا اینکه من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با شوک ناخوشایندی مواجه شدیم.

اما این ممکن است باعث شود که بسیاری از تجهیزات خانه قدیمی‌تر که هنوز هم کار می‌کنند به یک محل دفن زباله تبدیل شوند که برای پول نقد اضافی تخریب شده‌اند. لوازم خانگی یکی از چیزهایی است که ما از خرج کردن پول برای آن لذت نمی بریم، بنابراین هر دوی ما با این فکر که باید در سال های بعد با تجهیزات زندگی کنیم، خرید می کنیم. در واقع، این مورد خواهد بود، مگر اینکه ما انتقال دهیم یا دستگاه به هدفی خراب شود که ارزش بازیابی آن بیشتر از یک دستگاه کاملاً جدید باشد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین محله به این سایت مراجعه کنید
متأسفانه برای ما اینطور نبود. در مدت زمان بسیار طولانی استفاده شده است که محصول موجود در بشکه خراب شد، لوله کپک زده بود، و خود یخچال زمانی که به شدت بالا می رفت کار می کرد.

هنگام تبلیغ یک خانه، معمولاً تجهیزات اصلی خانه بخشی از قرارداد است. صاحبان خانه قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من فکر اثربخشی نیرو را دوست دارم، و نه صرفاً به دلیل قیمت پایین‌تر پرداخت‌های ماه به ماه حیاتی.

همه چیز در مورد مدیریت پول خود و پس انداز اضافی آن است تا توانایی زندگی خود را بر اساس عبارات خود داشته باشید. این یک مقاله عالی بود به علاوه من با شما موافقم که لوازم قدیمی یکی از بهترین ارزش ها را دارند. من خودم یک واشر داشتم که 13 سال قبل از اولین خرابی و سه سال بیشتر بعد از تعمیر دوام آورد. من فقط به سایت شما وارد شدم زیرا حتی باید فریگ 3100 دلاری خود را که در گذشته برای 450-5 سال دریافت کرده بودم حذف کنم، در نتیجه حتی مجبور می شوم از آپارتمان خود نقل مکان کنم و در جای جدید قرار نگیرد. دلم می‌شکند که آن را رها کنم - نام آن را دارت ویدر گذاشتیم و for e هنوز با آن است. در قلمرو خود، اگر هر کس در 40 سال آخر مانند پدربزرگ و مادربزرگ من یک ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشد، درآمد آنها سقوط می کند زیرا بازار بسیار کوچکتری برای تبلیغ وجود دارد.

اکنون که من واقعاً با شوهرم خانه ای دارم، انتظارات من از تجهیزات خانه در طول زندگی مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در دوران کودکی من ماشین لباسشویی و خشک کن یکسانی داشت، اما در حال حاضر آنها را دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. بنابراین حتماً بپرسید که آیا این مورد در خرید بعدی لوازم خانگی شما گنجانده شده است یا خیر. وقتی به دنبال حذف رایگان لوازم خانگی در نزدیکی خودم بودم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و دستگاه را بدون هزینه می‌برند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما به سادگی می خواهید لوازم خانگی را با همان سرعتی که ممکن است حذف کنید، و ترجیحاً باید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

من حتی یک سرویس حذف لوازم خانگی در شهرستان های سنت لوئیس / سنت چارلز دارم. از زمان خرید اولین خانه خود در پاییز سال 2009، اکنون یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریداری کرده ایم. علاوه بر این، تبدیل شدن به محیطی با سرزندگی بیشتر به عنوان یک ملت در خط مقدم بسیاری از کمپین ها قرار دارد.